2009-07-22
 02:21:05

Skvallermaskiner

Jag behöver lite inspiration. Saknar något riktigt stort ämne att snacka om... jag saknar de gånger då jag faktiskt kunde skriva om något som tog mer än tio-femton rader. Okej, det gör väl det mesta jag skriver, men ni fattar.
Saken är den att jag har mycket inuti huvudet som behöver ventileras lite, men man kan ju inte skriva om precis allt på bloggen. Det har jag nämnt tidigare att jag inte tycker är okej. Så tyvärr blir det inga smaskiga detaljer om mitt (ack så komplicerade) privatliv.

Okej, nu kom jag på ett ämne, helt plötsligt, på tal om privatliv och folk som gör allt för att få veta något/hitta på saker om andras liv.
Satt och pratade med en vän idasg, hon berättade om att några tjejer spridit runt saker om henne i skolan. Okej, det är väl inte första gången man hör talas om sånt, men det fick mig verkligen att tänka, varför livnär man sig på att skvallra och sprida rykten, oftast falska? Usch, vad jag är trött på det.
Hur kan man ens tänka tanken att sprida rykten om någon, som inte ens är i närheten av sanningen? Fan vad trött jag är på dessa människor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: