2009-09-30
 23:33:58

Last time (Inlägg 1008)

Jaha... så nu var vi här. Sista inlägget. For now, at least. Har tjatat om det ett tag nu, men man vet ju faktiskt aldrig om jag kommer tillbaka.
Det har varit kul ändå, att blogga här. Hade jag börjat någonstans hade jag nog börjat här. Ganska lätt att fatta det mesta. Även om designen (det är väl så på de flesta bloggplattformar) inte är så lätt att fixa till en början. Men det var här jag lärde mig det mesta om design och liknande. Däremot behöver jag inte så mycket av den kunskapen på Finest, eftersom man inte kan ändra designen där bortsett från headern.


Okej, det var inte design jag skulle prata om. Vad har jag lyckats åstadkomma under tiden? Ja, det vet jag faktiskt inte själv. Däremot om jag kollar bakåt i arkivet inser jag att jag har förändrats mycket. Min skrivstil, saker jag bloggar om... ja, bloggen över huvud taget verkar ha förändrats tillsammans med mig.


Nej okej, ska inte vara så dramatisk nu. Fortsätter blogga som vanligt fast på en annan adress och den hittar ni i inlägget nedan eller om ni klickar på bilden som kommer längst ner i det här inlägget.


"We cannot control what fate has in mind for us. Whatever happens, happens. And maybe it's a good thing after all. Maybe it will do something good for us, make things better than before. Sometimes you've got to take the chance.
We cannot be afraid of changes. No matter how weird it may seem, it may even be a good thing.
"


Efter 1008 inlägg, 250 bilder, 140 kommentarer (folk var rätt dåliga på det, he he), en hel del läsare (orkar inte räkna, gah) så lägger jag av nu. På denna blogg i alla fall!
Puss, sköt om er. ♥





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: