2009-07-15
 00:33:21

Too much

Jag blir så chockad när jag läser folks bloggar, de som skriver ut hela sitt liv på bloggen. Exempel (som är fiktivt, inte på något sätt taget ur verkligheten så kom inte och fråga vems blogg detta kom ifrån, om inte min då) :

"Igår gjorde jag och Pelle slut. Jag har hittat en ny, han heter Olle och vi träffades för ett tag sen, det klickade direkt. Jag älskar honom, men är ledsen att det skulle behöva ta slut mellan mig och Pelle Svensson, Storgatan 25, 126 54 Svampskogen."

Well, you get it. Själv skulle jag skämmas om jag skrev så mycket, jag tycker faktiskt att jag ibland kan ha skrivit saker med för mycket info vilket inte är bra. Tänk om Pelle skulle läsa tjejens blogg? Jaha, kul för honom att veta det där.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: