2009-09-30
 17:57:52

Total mess

Hej!
Det blev inte till att träffa Sarah idag, vi ställde in det men ska försöka ses imorgon eller någon annan dag. Det blir rätt jobbigt när båda slutar helt olika tider, dessutom har ju hennes skola läxor, och inte min. He he he.


Linus var sjuk idag, så det vart lite tomt i skolan, märktes speciellt under lunchen då ingen sa ett skvatt på typ tio minuter. Haha!
Jonte och Simon drog lite tidigare än mig och Alicia idag, vi satt kvar och skrev lite på våra arbeten men det dröjde inte länge innan vi också drog. Men när vi gick ut mot skåpen kom Alicia på att Jonte hade hennes nycklar, busskort, mobilen och annat i sina fickor... väldigt bra när hon skulle in i skåpet med nycklarna, dra hem och ta bussen och tvärbanan, kanske ringa några samtal eller skicka sms. Alla dessa grejer hade Jonte. Smart.


Så jag ringde Simon och vi kom överens om att skicka Jonte tillbaka till Lövholmen med Alicias grejer, så gick hon upp och hämtade sina grejer och sen drog vi till centrum.
Kom hem vid fyra och var helt slutkörd. Haha, ungefär som under matten. Det är alltid under mattelektionen jag håller på att somna... undrar varför.


Snart ska vi dra och se Jeppes match mot Norsborg (...), jag hör av mig efter matchen. Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: