2009-09-30
 22:33:35

En trevlig kväll

Hej! Ursäkta att jag skrev så sen, hade inte tid att sätta mig vid datorn tidigare.
Var och såg på brorsans match (det kanske jag sa förut) och den slutade 3-0 till Brommapojkarna. Mycket välförtjänt seger efter en bra match med många goda målchanser!
Kom hem vid nio, nästintill ihjälfrusna allihop, så jag och brorsan gjorde i ordning lite varm kvällsfika för att få igång blodcirkulationen igen.




Inte illa, hehe. Sen såg vi lite på teve och så hoppade jag in i duschen. Vilket tog mig en evighet så ni kanske förstår att det blev lite sent.
Imorgon är det redan torsdag... jätteskönt. Slutar samma tid imorgon som idag och jag bara ber om att slippa vara lika trött. Men se på klockan. Den är redan rätt mycket. Så jag ska försöka skynda mig.


Det kommer alldeles strax in ett allra sista inlägg, sen får ni börja följa mig här istället. Hörs strax!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: