2009-09-29
 09:06:48

090929

Hej.
Jag är så trött att jag... inte vet vad. Stod och väntade på bussen för ungefär en timme sen, frös så in i helvete och var trött. Det var inte kul alls.
Snart är det vinter och då lär jag bli väldigt lättirriterad när jag är utomhus. Jag avskyr kyla. Mer än något annat. Jag har lust att flytta utomlands oktober-mars och sen komma tillbaka när våren visar sig. Kan bo hos mormor och morfar... låter som en bra idé. Först måste jag bara lära mig thailändska.


Ska försöka jobba nu, hitta lite info om naturkatastrofer i Thailand (vi vet åtminstone om en...), några som har hänt eller som kan hända där. Får se om jag hittar något vettigt, önska mig lycka till, haha.
Googlade på "naturkatastrofer" och hittade en blogg, där en brud som kallar sig "Mickis" babblar på om att det är spännande med naturkatastrofer. Är det? Är det verkligen spännande, när folk i hela Asien dör, inklusive svenskar och folk från andra länder som är där? Är det så jäkla kul att läsa om det?
Den här lilla flickan kan inte ha något nyttigt innanför pannbenet. Hur kan man säga något sådant, undrar jag? Det är väldigt spännande att läsa om när judarna gasades ihjäl under andra världskriget. Same same but different.


Time to get to work. Ha en bra dag!


Den där "Mickis"

Hej, jag måste bara få påpeka att du i princip missade större delen av mitt inlägg pga av din ilska som forsade fram lite för hastigt.



"jag slänger in häftiga naturkatastrofer fångade på bilder istället. Kolla! Fast det är naturligtvis inte alls lika häftigt när man vet att det här har dödat flera tusentals oskyldiga människor."



"det är lite orättvist att bara vissa länder i världen får vara med om detta. Folk kan inte hjälpa att dem bor i ett land med ett sånt klimat som skapar dessa naturkatastrofer."



Hoppas du nu FÖRSTÅR att jag inte tyckte dödsfallen var det häftiga utan vad vår planet faktiskt kan åstadkomma med hjälp utav enbart naturen.



Tänk efter innan du börjar bete dig som ett barn. Men tack för din åsikt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: