2009-09-22
 16:30:46

Tusen tankar

Vet ni? Ibland kan jag känna mig så opeppad att blogga. Sitter och stirrar på den där "Radera blogg"-knappen. Funderar och funderar. Men jag gör det inte. Varför?
Jo, jag älskar att skriva. Blogga, smsa, skriva över huvud taget. Men... ibland känns det liksom som att det inte spelar någon roll vare sig jag bloggar eller inte. Det är ju inte som att det skulle spela någon roll.


Jag har bloggat i snart två år. Totalt. Vet inte riktigt hur jag ska nå ut till fler läsare, få fler kommentarer/förslag på vad jag kan skriva om. Jag är öppen för vad som helst, så bara fråga på. Men det spelar kanske ingen roll om jag skriver det här eller inte.
Missförstå mig inte. Jag fiskar inte efter uppmärksamhet, vill bara ventilera mina tankar. Så ser det ut i mitt huvud just nu.



mikey

så här tycker jag;



du ska skriva så länge du VILL, MÅR BRA AV DET och känner att DU FÅR UT DET DU VILL AV ATT BLOGGA. Det viktigaste är inte att ha så många läsare som möjligt ett att få fler kommentarer på varje inlägg utan att du får skriva av dig om det är det du vill. Du kan ha bloggen som en motsvarande dagbok bara det att folk KAN läsa och det blir ett plus. Gillar du att skriva tycker jag absolut att du ska fortsätta! Inte nog med det, det är ett plus att skriva eftersom du fortfarande går i skolan och det är en mycket positiv sak att öva på det svenska språket genom att skriva!



Så länge du har motivation till att skriva, så fortsätt! Behöver inte vara intressant för andra, skriv det du vill!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: