2009-09-09
 22:27:15

Kvällstankar, del 3



Alltså. Det är mycket som pågår i hjärnan just nu.
Men denna gång är jag inte nedstämd. Nej då. Jag är glad! Fortfarande! Det är helt otroligt.
Jag är till och med så glad att jag väcker min stackars bror som ska upp halv sju imorgon. Kan inte sluta prata. Kan inte sluta... vara glad. Jag fattar inte. Det är nästan läskigt. Det är inte jag. Och det skrämmer mig nog mest. Att jag inte känner mig som mig själv just nu. Jag är för glad. Och det är läskigt.


Okej. Det är en sak som fortfarande gör mig irriterad. Men äsch. Det försvinner. Det blir ju bara bättre varje dag. Och så länge det inte stör mig på allvar, så gör det ingenting. Jag har träffats av många bollar i livet. Många knivar i hjärtat också. Och då borde man väl nästan dö ändå. Eller jo, nästan garanterat. Men det gjorde jag inte. Så jag kanske förtjänar att vara lite glad nu. Även om känslan just nu är rätt överdriven. Men den går väl också över.


Tänkte typ sova snart. Försöka plita ner några rader i boken, kanske prata i telefon också. Sen ska jag sova.
Och lingonen har slutat växa. Livet är bra. I en månad. Sen kommer det igen.


"Hur länge har det pågått? Skit i det, godnatt och sov gott." - Promoe



PS. Onödig fakta om mina läsare. Men skratta inte. Jag hade bara lite tråkigt. Och jag är inte populär. Men här kommer det.
På en månad har jag ungefär 14 läsare per dag i genomsnitt. Ganska ballt. Ja, för mindre än ett halvår sen hade jag fyra läsare om dagen. Så... det har ju ökat med tio i alla fall.



Och en sak till. Jag behöver nog inte ljuga/överdriva antalet läsare jag har. Jag står för att min blogg är en liten fis i rymden. Jag bryr mig inte om hur många läsare jag har, jag bryr mig bara om att det är kul att blogga. Kul att få kommentarer; komplimanger, råd och tips och annat.
Jag tjänar ej heller pengar på bloggen, så jag är inte så att säga "in it for the money". Gratis bloggande och gratis läsning för er andra. Simple as that. Godnatt!


H A I D I J A K O B S S O N

SV: okej :) hihi inte så mkt ^^

Vill du vinna en ASUS EEE dator ?

läs detta inlägg ; http://haaiidi.blogg.se/2009/september/vinn-en-asus-eee-pc-i-valfri-farg.html#comment



woho ;D



PUBLICERAT: 2009-09-09, 23:45:47 | URL: http://haaiidi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: