2009-09-20
 23:25:51

Glöm inte bort att du är värdelös

Ibland kan man fråga sig hur man ska veta i förväg vem som kommer att såra och vem som inte kommer att göra det.
Om man inte kan muta någon, så att man får facit i hand. Så att man slipper vara efterklok och istället vet vad man ska göra innan helvetet brakar lös.
Hur ska man kunna veta vad som väntar en, när man lägger sin tillit i någon annans händer?
Hur kan man veta att man kan vara säker?


Det är väl en av livets prövningar. Lära sig vilken typ av människor man bör lita på, och vilka man inte bör lita på. Vilka som är bra för en, och vilka som inte är det.


Usch. Jag känner mig utanför och ensam. Känns inte som att folk vill vara med mig, ingen som vill veta av mig. Jag fattar inte vad jag gör för fel. Jag vill byta skola. Verkar inte som att folk där gillar mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: