2009-09-26
 23:13:30

Sluta banta - lev normalt!

Hej, sitter och proppar i mig onyttigheter... men får ingen ångest. Jag äter vad jag vill och det mår jag bra av. Är så trött på alla som går på dieter och gnäller om att man inte får äta ditten och datten. Då mår man väl inte bra om man ska tvinga sig själv att äta annat för att gå ner i vikt? This world's gone mad, I tell you.


Varför kan man inte bara leva som man själv vill? Alla har ju olika ämnesomsättningar, så det är väl olika för hur mycket man kan äta respektive motionera. Man får väl helt enkelt bara ta och acceptera att man inte är som "alla andra". Okej att man kan motionera och skippa pizzan. Men man ska inte behöva svälta sig själv. Vilket är det de flesta dieter går ut på. Tragiskt nog.


Så mitt råd är att man ska äta det man själv känner för att äta. Och sen inte bry sig om vad alla andra äter.
Då kan man må bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: