2009-09-21
 22:12:43

A lost soul on an empty road

Okej, så har bestämt mig för att sluta följa de flesta bloggar nu. De där som är så kända att de vet om det mycket väl och utnyttjar det till max. Läser istället mognare bloggar, vilket egentligen bara är logiskt och mer hälsosamt.


Känner att jag är beredd, men ändå inte, på det som komma skall. Det som redan hänt och det som kommer att hända. För det kommer att hända saker som får magen att vrida på sig, som får mig att må dåligt.
För övrigt har jag nu bytt halsband, för er som vet vad det betyder så ja. Jag har tvingat mig själv att glömma och gå vidare. Dock inte förlåta, förlåtelsen är en sak jag gett för mycket av och det har visat sig oerhört negativt på sistone. Folk liksom... tar en för givet. Antar att jag kommer förlåta igen, whatever happens.


Har lärt mig att lyssna på vad vänner säger. Jag har lärt mig en läxa nyligen och insåg med det att jag inte alltid har rätt. Vad det än handlar om. Ibland måste man kunna lyssna på andra också. Det har jag gjort nu och jag hoppas att det snart kan föra med sig något gott, som att exempelvis ge mig ett bättre... välmående. Om man kan säga så.


Saknar sällskap, närhet, värme och kärlek. Kan den inte komma till mig snart? Jagar ständigt efter den men det resulterar i just ingenting. Tillbaka på ruta ett igen. Give it to me. I'm tired of running.


Dags att sova. Hörs imorgon istället, då jag som sagt slutar tidigt. Puss och godnatt. ♥


adam lagerström

ett bra alternativ



http://adamlagerstrom.blogg.se



PUBLICERAT: 2009-09-21, 23:20:12 | URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: