2009-05-08
 23:04:22

Comforting

Jag undrar varför många blir irriterade över mitt sätt att hantera mina problem och min sorg.
Jag undrar varför de inte kan stötta mig i stället för att klaga på mig.
Det är ju trots allt inte dem det handlar om. För en gångs skull handlar det om mig.
Och jag kan inte rå för att jag är sån här. Att jag mår dåligt såhär länge och att jag hanterar det såhär.
Men det handlar om acceptans, att låta mig ta allt i min takt, på mitt sätt. För det är då jag klarar av det bättre.

Det finns dock en tjej jag vet att jag alltid kan prata med, och det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är.
Tack för att du tog dig tid att lyssna på mitt prat idag, Sandra. Du är verkligen en klippa! Puss gumman.


Sandra

Att lyssna på dig får också mig själv att må bra, skulle aldrig ignorera en så fin vän som behöver prata ut <3 Jag älskar dig verkligen - tack för dina ord!



PUBLICERAT: 2009-05-08, 23:42:43 | URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: