2009-07-21
 02:30:28

Vänder på dygnet?

Okej. Jag kan inte sova. Varför är jag alltid uppe så sent? Hur fasen kommer det gå när vi börjar skolan igen?
Äh. Det löser sig. Eller, gör det?
Jag gillar inte att jag är en så tankspridd människa ibland, alltså. Jag tänker för mycket.
Borde kanske bli en slags filosof, typ "Cogito ergo sum", som Rene Descartes tjatade om. "Jag tänker, alltså är jag." Inte riktigt så, eller?
Jag är ganska irriterad för tillfället, lite smått sorgsen men mest irriterad och lite arg också. Haha, skumt. Folk får sluta påverka mig och mitt humör åt det negativa hållet, alltså. Jag säger att jag inte bryr mig men på något makalöst sätt råkar jag göra det ändå. Blah.

Jaha, så jag vet inte riktigt när jag sluter ögonen och får sova i natt. Kanske rentav imorgon. Man vet aldrig.
En sak jag vet är att mina päron lär väcka mig och bli "lite" sura över att jag sover bort resten av mitt sommarlov.
Hoppas ni hade en fin dag och kväll. Min var rätt okej, bortsett från några irritationsgrejer.
(... hur länge har det pågått? Skit i det, godnatt och sov gott.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: