2009-07-24
 02:34:06

Nej till Chris Browns "ursäkt"

Så balkongrökaren var här igen nyss. Fan vad arg jag blir. Sluta rök på balkongen, sluta rök över huvud taget!!!
Okej. Så ikväll var jag hemma, satt inne och umgicks med mamma tills hon cyklade hela vägen till Bromma för att träffa en polare. Ungefär som den där tanten på 60 som ska cykla dryga 900 mil ner till Senegal för att träffa något fadderbarn... Okej, kanske inte riktigt likadant, men det är långt till Bromma också.
Okej, så det spöregnade, åskade och blixtrade till lite utanför nyss. Jag vart lite crazy så jag sprang ut på balkongen i endast underkläder då det regnade. Stod där i någon minut tills brorsan sa åt mig att komma in ("du kan bli förkyld!"). Äsch! Jag? Sjuk? Aldrig. Okej, väldigt sällan.


Så det regnar ute. Som det brukar. Svenska sommaren är på tok för kort. Den finns knappt. Tänkte faktiskt ta mig en promenad imorrn, men den verkar utebli med tanke på hur vädret är just nu. Klart att det kommer fortsätta regna imorrn. Det vore så typiskt, när man alltid har planerat något ska vädret inte stå på ens sida. Typiskt, verkligen.


De flesta av oss har väl 'redan' sett Chris Browns offentliga ursäkt till Rihanna på YouTube. Vad fasen skulle han be om ursäkt för? Han ser inte ens ledsen ut, så då kan man väl inte giltigförklara ursäkten, precis. Idiot.
För mig verkar det hela vara ett slags pr-trick. Han vill få en massa folk som ställer sig på hans sida, säger "Oh, I think it's great that you did this. You're so strong!". Jo, stark verkar han vara. FYSISKT.
Jag är inte feminist, det är inte därför jag tycker bättre om Rihanna här. Jag säger bara att man inte går och lägger upp någon jävla snyftvideo på YouTube att man är ledsen över allt som hänt, att man velat spola tillbaka tiden om det gick, bla bla. Säkert många fans som gått på skiten.





När allt har lagt sig, och alla har förlåtit Chris, kommer det säkerligen hända igen. Rihanna kan ju vara dum i huvudet ibland, så hon kommer säkerligen gå tillbaka till Chris, förlåta och allt det där. Eller visst fan - det har hon redan gjort.
Så när allt det här är över - pang! En ny blåtira pryder Rihannas öga. Ett blåmärke på kindbenet eller något.
Skyll dig själv, säger jag bara. Hade aldrig förlåtit någon sådan.


Nu tänkte jag inte skriva något mer förrän efter tolv åtminstone, så jag får sova ut lite. Hoppas ni hade en bra dag. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: