2009-07-12
 02:51:15

Jag är en riktig torrboll

Hej hopp.
Blev glad ikväll, fick ett gulligt sms. Veckans vändpunkt, om jag får säga det så.
Här hemma svettas man ihjäl, huset är hur varmt som helst och det är just den här värmen man önskar sig i hemmet - under vintern. Sitter med balkongdörren öppen och ska snart sova, vet inte riktigt om jag vågar öppna mer ifall att någon läskig typ hoppar ner från taket och kommer in för att råna eller våldta mig. Who knows? Inte fan gör jag det i alla fall.

Lite tråkiga inlägg förut kanske, ber om ursäkt för dem. Vet inte riktigt vad jag ska skriva här längre... känns inte som att innehållet här i bloggen är så värst relevant/intressant för läsarna. Vad tycker ni? Det är jäkla tomt på kommentarer. Vilket är synd. Vill ju ha lite feedback och förslag på saker man kan ta upp, prata om. Fråga mig inte om några "dagens outfit"-inlägg. Såna har jag lagt upp två stycken på ett år. Så ni förstår själva hur ointressant det är för mig. Kom gärna med andra förslag!

Usch, ingen är hemma nuförtiden. Alla reser bort. Drar på bröllop, reser utomlands, åker till landstället, kompisens landställe... Det är tydligen det sommaren är till för. Vilket jag och min familj inte verkar ha fattat än. Men Gran Canaria var det inga fel på. Man får bara hoppas att vi kan göra något mer den här sommaren än att bara sitta hemma. Bussluffar gör jag gärna, men sätter dem inte högst upp på listen direkt, utan något annat får gärna komma före. Men åh, vad fasen ska man hitta på då?

Nåja. Här har vi ett par långa inlägg i alla fall. Det brukar inte hända sådär jätteofta. Eller? Jag vet inte längre. Haha. Dålig koll! Jag vet.
Tänkte soav nu, klockan är ju snart tre. Hoppas ni hade en fin kväll. Puss och godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: