2009-08-14
 02:01:29

Meningslöst snack

Jag är fortfarande uppe. Klockan är i skrivande stund lite efter två och jag vet inte riktigt när jag kommer att avsluta detta inlägg med tanke på att jag inte riktigt vet vad jag vill skriva just nu. Men något ska jag allt klämma fram.


Jag har fortfarande inte kommit underfund med varför jag är så rädd för att börja gymnasiet. Alla borde vara minst lika nervösa som jag, med tanke på att det är väldigt liten chans att man hamnar i samma skola och över huvud taget samma klass som någon man känner. Bra, dessutom. Okej, man har kanske turen på sin sida och träffar på någon bekant som man kan ta upp kontakten med. Men kom igen. Bästa kompisen i samma klass/skola... det händer inte.


Så... jag har det ungefär lika jävligt som alla andra förstaårselever där ute. Om det inte är så att man börjar i samma skola som någon äldre, som man kanske inte har världens bästa band till. Hm. Nja, jag vet inte.
Okej, nu började det spåra ur lite, hehe. Vi hörs imorgon istället, mitt försök må ha varit tappert, men dock onödigt, att försöka klämma fram ett vettigt inlägg.
Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: