2009-08-11
 01:56:06

Bloggkändisar och kommentarer

Hallå hallå. Var trött för inte så längesen, men det vändes efter ett roligt telefonsamtal. Så nu tänker jag skriva ett lite långt inlägg, be prepared.
Emelie och Lisa kom över, vi såg halvt på "Lipstick Jungle" medan vi snackade skit och satt vid datorn. Efter programmet slutat tvingade jag och Emelie med Lisa ut så vi tog oss ut och satte oss på trottoarkanten vid Råbyvägen, lyssnade på musik och Emelie sprang efter en joggare, haha - det var kul.
Gick hem strax vid elva, det mörknade väldigt fort utomhus måste jag säga. Det märks att det börjar bli höst nu. Och om en månad fyller jag år, då är det nästan ett faktum att hösten är här. Det är inte ofta det fortfarande är sommarvärme i mitten av september. Men ja, växthuseffekten... Man vet aldrig.


En sak jag kom att tänka på med alla dessa kända bloggare är att man aldrig får ett svar från dem. Hur mycket man än skriver till dem så kan de ju faktiskt inte svara på alla kommentarer de får. Jag är glad att jag än så länge har så låg kändisstatus att jag gott och väl kan svara på alla mina kommentarer (förutom till er som inte har blogg! Får väl samla ihop ett gäng såna kommentarer och skriva svar i ett inlägg istället).
Därför räknar jag aldrig med ett svar om jag skriver en kommentar i till exempel Kenzas blogg. Kom igen, hennes genomsnitt på kommentarer per inlägg är ju ungefär 80. Mitt genomsnitt ligger väl på -4. Haha. Still small, but getting bigger (?).


Nej okej. Kanske ska sova nu, klockan är ju trots allt två. Imorgon ska jag baka med brorsan. Vi får se vad det blir, har inte riktigt bestämt något än, men något blir det i alla fall. Om det inte blir fint väder. För då vill jag gå ut.
Man kanske kan baka ute?
Nej nu är jag helt ute på fel spår. Hörs om några timmar. (när jag har vaknat, alltså) Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: