2009-08-25
 22:08:23

Mina åsikter om...








Han har en bra blogg. Förutom när han festar. Jag gillar de få stunder som finns då han är som en slags förebild för homosexuella som inte riktigt vågar komma ut, eller bara vill prata angående sin sexuella läggning. Han verkar ha humor och skriver rätt roliga saker ibland. Men festandet tar mycket överhanden, och det är något jag kan säga om många av bloggarna jag ska skriva om.
Och en sak till. Han borde inte skämmas över vart han bor, säger aldrig vad stället heter längre. Han kallar alltid sin hemort för "förorten" (jag vet vart han bor och vad området heter). Var stolt! Jag bor också i en förort. Jag skäms inte. Örby. Så svårt var det. Oj, vad ghetto jag blev.







Hon får mig att undra vad folk egentligen är kapabla till att göra. Hon gör allt för att provocera och får läsare för det. Även om hon smutskastar sina läsare och kallar dem för korkade, blåsta och idioter. Folk fortsätter ändå läsa. Har inget bra att säga om henne, hon är inte i närheten av en bra förebild då hon festar dagarna ut i ända (även skoldagar), planerar att förstora brösten och ideligen fyller läpparna med restylane. Nej. Hon är inte bra. Hon skriver inte bra heller.







Söt tjej, verkar egentligen vara en trevlig och rätt okej människa. Genom bloggen får hon dock festpolare som hon festar jämt med. Hon säger flera gånger att hon ska sluta skriva så mycket om festandet för att bli en bra förebild, men det händer liksom aldrig. Att ha en blogg ger en inte rätt till att festa och hålla på varenda kväll. Hon är ju faktiskt bara sexton år. Ja, man får ju hoppas att hon återupptar studerandet och att det blir något av henne, istället för att hon sitter hemma och hemmafestar jämt.







Hon färgade håret brunt för att äntligen bli kvitt stämpeln som den dumma, festande fjortisblondinen hon var när hon var yngre. Och hon har väl lyckats ganska bra. Dock tänker jag inte på hårfärgen, men med allt hon lyckats åstadkomma. Hon skriver väldigt lite om sina utekvällar, skriver att hon ska ut och roa sig med vänner och inget mer. Vilket jag tycker är bra, för mer behöver man egentligen inte veta. Bra att hon börjat jobba upp sig äntligen.







Världens skönaste bloggerska. Hon är väl en av de få som inte alltid försöker hålla en perfekt yta utan ibland även kan klanta till sig lite (i videobloggar till exempel, hehe) och visa en mänsklig sida. Däremot tyckte jag att det blev lite för mycket festande hos henne också, nu när hon fyllde 18 för bara några månader sen. Men hon skriver inte heller sådär jättemycket om hur mycket hon dricker och allt som händer på klubbar/barer. Hon försöker nog ändå fortfarande vara som en förebild för yngre, bara bra det.







Googlar man på hennes namn hittar man bara såna här bilder. Ett foundationsbombat ansikte, upptryckta bröst, synlig behå och ett riktigt ansträngt och äckligt flin. Hela bilden säger vem hon är. En brud som festar på tok för mycket, umgås med idioter och är själv inte en sån lysande person. Hela grejen med att hon ska härma "Kissie" är inte heller så attraktiv. Nej, det finns få bloggare som man kan kalla förebilder här i Sverige. Men det finns några och dem ska man väl ta vara på och sluta kasta skit på. Och en förebild ser jag inte på bilden ovan.





Med det här inlägget säger jag godnatt. Klockan är ju faktiskt strax över tio och jag behöver min sömn. Den fick jag inte mycket av i natt så nu ska jag ta igen det. Sov gott, så hörs vi imorgon, då jag slutar fyra... Kill me. Nu kommer alla hemska skoldagar igen.
Nåja, godnatt! ♥


Sandra

Med mig är det bara fint :)

Vad har du för dig då? :)



PUBLICERAT: 2009-08-26, 00:27:49 | URL: http://lillsazza.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: