2009-08-22
 00:57:58

Nattinlägg till en kär vän

Alltid när jag vill prata, finns du där.
Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet, du finns alltid där (om du inte är ute på äventyr! Hehe).
Och det är så jävla skönt! För vid den här tiden sover kanske de flesta. Klent nog, haha, men så finns det vissa som inte gör det. Och det är oftast mitt i natten som jag vill prata. Och då finns du där!


Vi har känt varandra i två år ungefär. Lite mindre än så - men man kan inte neka till att det känns som en längre tid. Vi har upplevt mycket tillsammans, vi har pratat om allt mellan himmel och jord, det gör vi i och för sig varje gång vi pratar.
Och det är skönt. Det är det jag älskar med dig! Du är som min egen psykolog, hihi.


Jag älskar dig, Sandra. Glöm inte det!


Sandra

Igår när vi pratade i 3 timmar och jag försökte läsa det här inlägget (kan inte göra två saker samtidigt)uppfattade jag inte hela texten, blev förvånad att det handlade om mig. MIG.

Jag älskar dig så mycket och att vara din "psykolog" är både roligt och nyttigt :)

Du är en del av mig!



PUBLICERAT: 2009-08-22, 14:03:56 | URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: