2008-05-20
 17:32:24

Tisdag - terror terror terror

Matte på morgonen. Det förklarar delvis rubriken. Men, snart är det friidrottsdag på g, närmare bestämt på fredag, och jag har verkligen inte lust. Kan dessvärre inte skolka för att...
1) Jag är egentligen inte sådan.
2) Vi får "bonuspoäng" om 90% eller mer av vår klass är närvarande. Ska väl göra alla glada nån gång...
3) Mina föräldrar kommer ju att få veta. Allt som göms i snö kommer fram i tö.

... så jag kommer dit. I'm in. Unfortunately.

Anyway. Har inte ätit lunch idag, köpte en glass i cafeterian och har knaprat i mig en del tuggummin. Klockan är nu i skrivande stund halv sex och det känns som att jag ska svimma. Ingen mat än, det lär dröja ett bra tag. Åh, hjälp mig.

PUSS! /N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: