2008-05-28
 18:11:38

Ny dag, nya händelser. 28/5

Idag har jag haft en rätt "sådär" dag. Hade matteprov idag, det gick inte så värst bra, men jag hoppas på ett G i alla fall. Det lilla betyget jag får på provet kan knappast förändra mitt betyg så jättemycket, betygen ska sättas på fredag och idag är det onsdag. Två dagar kvar, sen är det för sent för att försöka få bättre betyg, helt enkelt.
Det blev tacos till lunch idag! Förutom att köttfärsen var lite väl såsig, som Fredrik påstod det så verkade den vara kokt - tacosgalning som han är, annars var det okej. Efter lunchen hade vi spanska, sen prov. Som sista lektion hade vi svenska och jag och Fredrik finslipade lite på vår uppsats om Israel/Palestina-konflikten. Nästa gång blir vi helt klara och ska lämna in, vilket känns skönt. Då har vi ingenting kvar att jobba med eller plugga på. Åh, snart är det sommarlov!
Efter plugget drog jag hem, satte mig på balkongen med en Loka Citron och det senaste numret av VeckoRevyn som jag fick hem i brevlådan idag. Det var ett par sidor som engagerade mig mest, där det stod om att VeckoRevyn har startat en namninsamling för att protestera mot våldtäkter. Jag själv gick in på hemsidan www.veckorevyn.com och skrev på, och här står jag på listan:

www.veckorevyn.com/skrivpa - besök länken och så förstår du.

Hade inte så mycket mer att dela med mig av, dagen har inte kommit så långt. Ikväll blir det nog mest att vara hemma och så, se på teve. Ha en bra kväll!

PUSS! /N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: