2008-05-27
 18:00:01

27/5-2008

Plugg som vanligt med matte som start på morgonen. Höll på att somna under lektionen, det var så himla uttråkande att sitta där och lyssna på Lottas genomgångar. Gjorde lite rep. uppgifter, sen blev jag nöjd. Lektionen slutade tio och då gick vi upp till Janne och körde 80 minuters SO. VI håller på och skriver en slags artikel om Palestina / Israel-konflikten, vilket i sig inte är så intressant för mig men det kan vara bra att lära sig lite om sånt här. Jag och Fredrik är snart klara, vi ska skriva ner lite personliga tankar, åsikter och slutsatser kring allt, sen är vi klara.
Dagen fortsatte med lunch, korv med bröd. Det var någonting vi inte hade i skolan idag, så vi fick denna enkla lunch plus att vi fick dricka ur engångsmuggar. HAHA, skolan går rakt neråt ekonomiskt sett.
Imorrn är det onsdag och mitt i skolveckan. Just den dagen känns så tragisk, "åh, halva skolveckan har gått so far, det är alltså lika mycket kvar...". Plus att jag har INT-matte. Så himla trött på det här, att sluta tio över fyra den dagen då man är som mest slutkörd - nästan. Usch, jag hatar verkligen att gå i skola. Ska bli så skönt med sommarlov snart!
På tisdag ska vi ju ut till Rösjön vid Sollentuna och tälta med klassen. Det ska nog bli kul. Grillning vid egenfixad eld på kvällen, det låter faktiskt mysigt. En natt bara, men det ska nog bli kul ändå.

Jaha ja, hade inte så mycket mer att dela med mig av. Ha en bra kväll, vi hörs!

/N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: