2008-06-01
 22:05:06

Som ett gift par...

Idag skulle jag och Fredrik ha åkt till Farsta och handlat mat och annat inför campingen. Hans terminskort gäller ju inte under helger så han hade med sig sin bussremsa, och jag lånade mammas månadskort. Busschaffisen påstår att bussremsorna inte gäller längre så vi kliver surt av bussen och går till Willy's vid Stockholmsmässan istället. Vi skriver in en liten inköpslista på min mobil medan vi går runt där i affären, och det gick väl rätt bra trots att det tog sin tid att hitta allt. Anyway. Efteråt drog vi in till mig, åt lunch och såg på en film trots det fina vädret, men vi var rätt trötta efter att ha strosat runt inne på Willy's och sen kånkat hem med allt. Vi såg en rätt ny film "Semi Pro" om ett gäng basketkillar som ska spela en del matcher, ligga i topp och vinna något. Inte så jättebra men rolig på sina ställen.
Vi åt sen tacos ihop, jag och min älskling, till middag och sen satt vi bara och snackade, såg på teve. Vid åtta drog han hem igen och då satte jag mig vid teven igen.

Annars ikväll har det inte hänt sådär jättemycket, ska sova snart tror jag. Imorrn börjar vi med kubb och brännboll i parken på gympan. Skönt! Denna vecka ser ut att bli rätt lugn, åh äntligen.

PUSS! /N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: