2008-06-09
 15:57:51

Sista skoldagen är avklarad!

... för det här året, ja. Men åh, så skönt! Imorgon är det skolavslutning kvart över tio, och sen ska vi tydligen vara tvugna att se niornas avslutning klockan elva, sen slutar vi väl tolv. Förbannat också! Detta är alltså obligatoriskt, så vi får inte gå hem efter vår egen avslutning om vi inte har någon brådskande aktivitet innan eller en bit efter elva. Usch usch. Känner på mig att jag inte kommer att skrika av glädje precis, särskilt intressant kan det ju inte vara.

Fredrik fyller år idag och jag passade på att gratta honom redan i natt klockan tolv. Dessvärre har jag inte hittat något bra att köpa till honom än, men det ska jag fixa under veckan om jag får sällskap till stan eller Farsta. Lyckligtvis är han inte den som läser bloggar och han skulle nog inte ens börja läsa min, så jag kan skriva ner lite förslag jag fått från bland annat Sandra. Egna idéer kommer jag också avslöja:
- Köpa en tröja och skriva något gulligt på den.
- Skriva ett litet brev (redan gjort!) och köpa en ros.
- Kalsonger är alltid bra för killar (men jag har redan köpt det i julas, kan bli lite enformigt?)
- Göra något eget, vilket är lite personligare. Kanske ett kollage med bilder på oss? Lite smågulligt att sätta upp någonstans.
Vad jag än gör eller köper till Fredrik så hoppas jag att han uppskattar det han får av mig... ;)

En rätt kort skoldag idag, med fotbollsmatch imorse mellan niorna och lärarna. Synd för niorna som förlorade, men nästa år tar vi lärarna, helt klart.
Annars gjorde vi inget speciellt idag, det var en kort och tråkig dag som slutade ett, ungefär. Jag gick med Fredrik till Älvsjö station, köpte en bussremsa och åkte hem därifrån (latmask).
Ikväll vet jag inte vad jag hittar på. Måste däremot plocka fram lite kläder till avslutningen imorrn, vad ska jag ha på mig!?

Ha en bra eftermiddag! /N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: