2008-06-07
 17:28:46

Måndag

Gympa på morgonen. Faktiskt ingen springrunda som start, vi körde flaggleken hela gympan och slutade sen, vilket var riktigt skönt. Hade tänkt att dra in i cafeterian och köpa en MiniMeal, men på en lapp utanför stod det att de skulle öppna tio. Prick. Vi stod utanför och väntade till tio över, sen gick vi in på kemilektion.
Gick igenom lite i boken en snabbis, snackade om några saker vi skulle jobba med, och sen fick vi tillbaka proven. G(?) stod det på mitt, ordagrant. Men nöj dig inte då, idiot. Får G som slutbetyg i hela NO-ämnet. Gubbjäkel. Inte undra på att ingen gillar honom, så hård som han är i att sätta betyg. Jag hade faktiskt fått bra beröm under... öh, haha - sexualkunskapen. Hade trott på ett VG där, men inte det nej. Äh. Hoppas på bättre betyg i andra ämnen, och där räknar jag ju såklart inte med matten...
Efter plugget drog jag hem till Fredrik, vi solade lite och åt mellis. Sen fick jag skjuts på cykeln ner till Örby slotts busshållplats. Fredrik själv skulle cykla hela vägen hem till Visättra, stackarn. Men han gillar ju att cykla, så... ja, det borde inte ha varit några större problem.

Har faktiskt inte gjort något speciellt ikväll, ätit mat, sett lite på teve och så. Nu glider jag runt på PA och kollar lite. Besök min sida och blogg även där:

September, heter jag där. Här är mina publika sidor:

september.playahead.se - Startsida
september.playahead.se/blog - BLOGGEN
september.playahead.se/albums - Foton



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: