2008-06-02
 18:28:07

Måndag, måndag

Idag har det varit plugg igen, som vanligt. På gympalektionen spelade vi kubb, fotboll och kastade frisbee i Örby slott-parken. Efter det hade vi NO med Raymond, satt ute i det vackra vädret och "pluggade" (alla gick ju runt överallt på skolgården och gjorde annat, vissa satt bara och solade, inte ens Raymond brydde sig!). Sen var det lunch, typ som Juliana fast i gratängform. Det fanns även "kyckling-Juliana", vilket blev min räddning idag. Men Julianas ärkefiende Johan måste nog ändå ha tagit filmjölk och flingor. Stackarn som är så kräsen, haha.
Sen hade vi SO och alla jobbade klart med uppgiften om Israel och Palestina. Jag och Fredrik var däremot klara så vi fick jobba fritt i svenskaboken. Sen hade vi engelska, en himla kort lektion. Vi skulle skriva en utvärdering och sen fick vi gå hem. Jag, Fredrik och Niklas gick hem till Niklas och satte upp tältet för att se om det funka. Jomenvisst, klart att det gjorde. Sen SKULLE jag och Fredrik ha dragit till Älvsjöbadet och badat med några andra, men det blev så sent så vi lagade mat och så istället. Om nån timme ska jag dra hem och packa det sista, sen får vi se vad som händer. Imorrn bär det av till Rösjön med klassen, ska bli jättekul! Vi hörs när jag kommer hem, ha en bra kväll.

PUSS! /N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: