2008-06-07
 18:28:27

Haha

Hoppsan!
Kollade igenom arkivet lite och publicerade gamla opublicerade inlägg. Det visade sig att det där inlägget om våldtäkter som jag skrev alldeles nyss kom före inlägget som jag skrev i måndags... Haha, klumpigt. Hoppas att ni förstår ändå.

Idag har jag varit med Fredrik igen. Vi skulle ha träffat lite andra människor också men jag vet inte vad det var som hände med det. Anyway. Vi drog och handlade lite, satte oss i parken och åt. Jag hade köpt en thai-rätt med kyckling i någon röd currysås med ris, Fredrik hade köpt en slags grekisk pastasallad typ, med kyckling. Sen åt vi jordgubbar som nu under sommaren kostar tio spänn per paket. Som det brukar, varje sommar. Yes!
Sen drog vi dumt nog, med tanke på vädret, in och såg på "The Simpsons Movie" som vi egentligen har sett så många gånger. Men det skadar aldrig att se en bra film flera gånger än en. :)
Sen åkte han hem till Visättra, och sen dess har jag bara slappat. Ska ner och fixa mat nu, hörs en annan dag. Ha en bra kväll ;)

PUSS! /N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: