2008-07-08
 19:09:15

Home Sweet Home

Hej hopp!

Nu är jag hemma igen, eller nja, sen i söndags. Vi har haft en helskön helg ute på Utö med massa sol och bad. Först låg vi på stranden och bara solade, men sen kastade Fredrik ner mig i vattnet. Vilken liten jävel, va? ;)
Mysiga kvällar, vi grillade båda kvällarna och lunchen på andra dagen vid stranden, vi spelade kubb och varpa ute på tomten vilket var väldigt kul.
Jag och Fredrik cyklade från en restaurang när vi skulle hem mot stugan igen. Vi som inte är där så ofta kände ju inte till vägarna så bra så vi cyklade fel en gång och cyklade tillbaka. Eller nja, fel var det inte egentligen fick vi reda på senare, det var bara en annan och mycket snabbare väg. Men, vad ska man göra åt saken?
Och som jag inte hade trott innan så fick jag och Fredrik dela stuga. Så förbannat mysigt att sova bredvid honom... :)

Vi hade det kul i alla fall, tur med vädret. På fredag åker vi till Trollhättan (igen, uh) och brorsan ska spela Gothia Cup i Göteborg. Jag har verkligen inte lust att bo i Trollhättan i en hel vecka, förlåt - men jag orkar bara inte. Hoppas bara att det går bra i fotbollen. ;)
Ha en bra kväll! /N



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: