2009-09-10
 21:45:00

En pessimist i sitt livs form

God kväll! Upptäckte en mycket glad nyhet på schemat och det är att vi börjar halv tio imorgon, har två lektioner, lunch, två lektioner, slut 14.20! Ahh, dessa härliga fredagar. Ja bättre än de fredagar i Sjöängen då man slutade halv fem (dock inte i nian, men i åttan). Okej, i måndags slutade vi tjugo i fem, skulle enligt schemat ha slutat fem. Senare än så, då hoppar jag nästan av skolan. Har inte lust att vara hemma halv sex varje måndag. Det är sjukt att man "får" gå i skolan så länge om dagarna. Borde nästan vara olagligt. Haha.


Jag borde egentligen sova tidigare ikväll för att utnyttja de få timmar man kan sova extra. Jag ska försöka. Om ett litet tag. Senast kvart över tio stänger jag av datorn. Typ. Eller... nä. Men okej då.


Känner av den där obehagliga känslan i magen igen. Och jag som typ lovat mig själv att blockera den. Nuförtiden måste man blockera rätt många känslor, för att inte bli galen.
Och sen... blir man glad helt plötsligt. Och sen dimper det ner igen. Haha, jag är sjuk. Avslutar härmed mitt niohundrade inlägg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: