2009-09-07
 22:38:29

Hårsnack

Oj ursäkta ni som tar upp. Nu blir det lite egotime. Men stick om ni inte gillar att jag skriver om mig själv i min egen blogg.


Har upptäckt en sak, och det är att mitt hår börjar bli ganska långt nu. Luggen också. Borde göra något åt den. Och kanske klippa mig i Farsta igen, det var ju ett kanonpris på 340 kronor bara för att klippa luggen. Riktigt billigt! Nej, inte Farsta. Högdalen kanske. Men jag är lite osäker. Sist jag klippte mig där vart det inte bra. Men priset är bra. Så det är väl lite sisådär. Jag vill inte klippa mig hos Nettan på Skönhet på hörnet heller, för det tar timmar (ja, sist drygt en timme) och kostar 320 kr för mig. Kanske borde raka av skiten istället. Men jag vill inte!




Tog en rätt rolig bild på mig själv nyss. Hihi. The Ring-varning dock.



För visst börjar det bli ganska långt, mitt hår?


När jag klipper mig nästa gång ska jag bara toppa max två centimeter. Om ens det! Kanske bara en, då. Sen ska jag göra något åt min förbaskade lugg. Den blir aldrig fin. Gah. Jag blir galen.


Dessutom borde jag sova snart. Ja, snart. Jag lovar. Ett inlägg kommer in snart. Måste få ur mig lite tankar, men först göra mig färdig för sängen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: