2009-09-13
 19:35:37

Minnen

Hej.
Skola imorgon, har ingen lust. Blä.
Vet ni, jag har funderat på en sak. Tänk om jag helt plötsligt skulle typ... tröttna på att blogga. Det känns inte som min grej att tröttna på något när man skriver. Jag som älskar den grejen.
Men jag tänkte, för jag känner en tjej som tröttnat på att blogga nu. Och för min del känns det nästan overkligt i nuläget. Jag har haft den här bloggen i ett och ett halvt år men totalt bloggat i kanske två och ett halvt om man räknar med Playahead-bloggen.


Och åh, ni kan inte gissa vad. Jag upptäckte precis en sak. Min gamla blogg. Den är inte alls raderad! Helt otroligt. Enligt den har jag bloggat totalt sen december 2006. Inte illa. Nästan som Blondinbella! Haha. Garva på hur mycket ni vill. Den bjuder jag på.
Men jag måste erkänna att jag mognat och förändrats mycket sen jag påbörjade den bloggen. Vad tycker ni själva? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: