2009-09-07
 18:52:08

Jag har blivit en bonde

Hej, kom hem ungefär halv sex från skolan. Sista lektionen gick fort, spanskan alltså. Jag och Linus halkade in som på ett bananskal, fick göra ett test för att visa vad vi kunde. Det gick rätt bra för mig, hade glömt någon enstaka sak bara, men annars gick det bra. Även för Linus som inte kunde låta bli att tjuvkika på mina svar någon gång. Haha.


Jaha, så nu har man alltså fastnat (på allvar) för FarmVille, en applikation från Zynga som jag spelar via Facebook. Det är faktiskt kul. Jag som inte fattade ett dugg och trodde att det var dötrist. Nej det är inte dötrist. Snarare kul.
Jag antar att man inte bör ha någon åsikt om något man aldrig riktigt bekantat sig med. Hihi.




Jag antar att det är därför alla snackar om FarmVille. För att det är så beroendeframkallande och roligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: