2009-09-15
 14:32:21

Dagens

Hej! Är hemma nu sen ett tag, ungefär... ja, en dryg timme sen. Sitter och funderar på vad jag vill hitta på... ingen har nog slutat än. Eller jo. Några har väl det. Johnson, bland annat, som jag träffade på bussen på vägen hem. Trevligt. Dessutom träffade jag Johan och Niklas i Zinkensdamm på vägen till tuben. Nästan som att gå tillbaka till Sjöängsskolan.
Vilket jag funderade på att göra idag, men sist jag kom så tidigt som jag gjorde den där tisdagen blev det inte så lyckat då alla åt lunch. Skulle egentligen kunna gå tillbaka dit nu, men orkar inte. Hehe. Vi tar det en annan dag. Älskar att skjuta upp saker...


Kör en sån där "dagens" nu bara för att det är så kul.

Dagens:


... bild: Miniräknaren under mattelektionen




... låt: Blur - Wohoo

 

... ord: Förlåt, måste skriva det för att jag dog av skratt när jag läste det. Fittbulle. Haha! Torr humor.


... drog: Musiken är väl alltid dagens drog. Men om man ska välja något annat så tar vi tuggummi.


... höjdpunkt: Kommer förhoppningsvis mot kvällen men ananrs så lunchen. Haha, riktigt kul. Kan passa på att berätta om vad som hände bara för att. Dessutom är det här sista punkten så det spelar väl ingen roll.


I alla fall så åt vi lunch på Flower City, som sagt. Vi bestämde oss för att försöka fixa gratis lunch åt Jonte, så jag, Linus, Simon och Alicia betalade vår lunchbuffé medan Jonte gled mot bordet. Sen hämtade Linus och Simon mat och jag och Alicia hämtade vår mat.


Vi började käka men snart därpå märkte Alicia att en av kineserna som jobbade där stod och glodde på oss. Fort som fan tryckte grabbarna i sig resten av maten och drog, medan jag och Alicia med all rätt kunde sitta kvar och äta upp. Vi drack upp resten av grabbarnas cola också, hehe. Nu är det alltså osäkert om vi vågar gå tillbaka dit igen...


Jag hör av mig lite senare, ha en bra eftermiddag! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: