2009-09-17
 13:44:34

Jobb går hand i hand med nöje

Har börjat skriva lite på min släkthistoria, bestämde mig för att blanda in lite av både den svenska och den thailändska släkten, eftersom det finns många intressanta saker att berätta om i båda släkterna. Har idag hunnit skriva en dryg A4-sida i Word... det är inte illa. Eftersom jag började med det idag. Ska försöka gräva fram lite mer fakta om släkten, huvudsakligen om den thailändska. Men då får mamma vara tolk, eftersom jag inte kan prata med mormor själv. Det är synd att jag inte kan någon thailändska längre... hade varit till stor nytta faktiskt.


Jaha jaha. Slutar om knappt två timmar, hade precis skolfoto. Jag är stolt över mig själv som lyckades få ett (enligt fotografen, eftersom man inte fick se själv...) bra foto redan på andra försöket. Har hört att många fått göra minst fem omtagningar... Det låter ju kul.


Spelar lite Ragdoll Avalanche II på Jesper, totalt beroendeframkallande spel. Okej, inte lika mycket som BubbleJump, men det är askul när man får se streckgubben gå av på mitten eller hugga av armen/benet. Haha! Slår ni mitt rekord så... är ni bara bra. Slå 195!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: