2009-09-09
 13:48:40

Lady Gaga bluffar och avslöjar sitt pokerface? (090909!)

Hallå. Kom tillbaka från lunch vid ungefär halv ett, och nu har vi arbetspass fram tills vi slutar. Vädret är fint idag, så jag och brorsan drar in till stan en snabbis efter plugget.
Har bekantat mig med Simons tvillingbror Jonathan idag. Han har ju som sagt börjat i vår klass och ja, jag har lärt mig att se skillnad. Tur det! Simon är dock fortfarande sjuk. Skumt.
Vi åt på McDonald's idag. Även om jag bara åt en Lilla Menyn (dvs. en LITEN hamburgare, mellanpommes och en mellandricka) blev jag proppmätt.


Har ni hört nya Lady Gaga-grejen? Att hon ska vara tvåkönad? Snopp + snippa och allt vad det nu kan heta.
Jo. Eller hur. Det tror jag inte på! Hon vill bara ha mer uppmärksamhet. Som om hon inte redan fått tillräckligt, med tanke på hennes konstiga klädstil och annat.


Nej, dags att jobba! Snart är jag klar med hela projektet också. Riktigt skönt. Sen... vet jag inte vad vi får göra resten av veckans arbetspass. Gå hem kanske. Hihi.


Förresten! Var det någon som stod och stirrade på klockan imorse, som mig? Den ödesdigra sekunden, 09 (timmar):09 (minuter):09 (sekunder), den 9/9-09. Läskigt, eller hur?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: