2009-09-01
 21:43:58

-

God kväll! Satt precis vid teven och såg Family Guy, något man absolut inte får missa. Ett avsnitt man sett förut där Glen möter en paranoid emobrud som börjar som städerska hos Griffin-familjen, som han sen gifter sig med men sen för att slippa henne fejkar han sin död, vilket inte gick så bra. Ett roligt avsnitt annars.


Nu i september ska jag ta bort Bilddagboken. Jag vet inte varför jag envisas med att ha kvar den (eller gör jag?). Nej men nu har jag bestämt mig. Jag får bara den där obehagliga känslan jämt när jag loggar in. Dessutom finns det så mycket minnen där som jag vill förtränga. Sånt som varit bra men senare bara blivit plågsamt att tänka tillbaks på.


Orkar inte. Vi hörs imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: