2009-09-08
 16:19:06

Tja la... la

Sitter och väntar på Sandra. Hoho. Jag äter en mellis som består av äpple/vanilj/kanelyoghurt och müsli med jordgubbar och yoghurtsbitar. Kul. Det är väldigt sällan jag äter yoghurt. Vet inte varför. Hade det funnits fler goda yoghurtsbitar i müslin hade jag köpt den oftare och ätit den tillsammans med yoghurt. Får gå tillbaka till ICA och klaga kanske. Äsch.




Jag just nu, tagen från webbkameran på datorn. Haha. Ser lite stel ut. Men den får väl duga.
Bilden blir inte densamma som sekunderna innan man trycker på knappen. Synd.


Jag vet inte om jag bloggar för mycket. Gör jag det? Haha. Det kallas för att ha för mycket fritid. Och ensamhet.
Nåja. Ni får stå ut. Jag gillar det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: