2009-09-22
 09:48:09

Spotify i skolan, och en läsare mindre

Åhhh, lättnad. Musik! Okej, man har mobilen. Och hörlurarna här i skolan suger. Det är såna där som man inte stoppar in i öronen. Och det hatar jag. Samma som att grabbarna i klassen tycker att såna som finns i skolan är det bästa. Och såna man stoppar in i öronen suger enligt dem. Men inte för mig.


Angående alla de här bloggkrigen och så. Jag har en sista sak att säga, sen skiter jag i det.
För det här är så dumt, alltihop. Ni skriver elaka texter om varandra, kastar skit och avfyrar dumma saker och skällsord. Kallar varandra för saker som ni inte skulle våga säga öga mot öga. Jag har totalt tappat respekten för en av er åtminstone. De andra har man väl haft samma uppfattning om helatiden. Men just en av dem... han är verkligen inte den man trodde. Först är han med en viss bloggerska, sen bråkar de som fasen och man undrar nästan om inte detta är Första Bloggkriget (läs: första världskriget). Men sen, när man minst anar det och nästan glömt bort att de var vänner, blir de sams igen och börjar umgås! Faktum är att de troligtvis ändå har haft kontakt under tiden, pratat på telefon, sms och internet samt träffats. Och vi bloggläsare har fattat noll.


Du manliga bloggare som nu har öppnat mina ögon. Tack. Nu har du förlorat en (om inte fler) läsare, tack vare din falska attityd. Tror faktiskt inte att dina metoder kommer att funka. Du kommer förlora så mycket läsare, kan jag lova.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: