2009-09-25
 16:28:09

Presenter!

God eftermiddag!
Tog en sväng förbi Sjöängsskolan och träffade Lisa, Niklas, Johanna och Linnéa där. De hade haft studiedag så de hade hunnit träffa bland annat Britt och andra lärare. Vilket inte jag hann, då jag kom till Sjöängen tre... då hade Britt redan dragit. Synd! Min gamla favoritlärare...
Fick två försenade födelsedagspresenter av Lisa, en svart Hammarbymugg och ett Hammarbyhalsband. Bruden känner mig för bra alltså. Tack, hjärtat! ♥


Jaha... så det är alltså fredag idag. Och skolan har slutat. Man kunde inte vara gladare, egentligen. Fy sjutton så skönt!
Nu ska jag ta och göra något annat, men vi hörs snart igen.


Lisa

Såklart att jag käner dig Fjärtling ;)

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: