2009-09-27
 21:55:44

Öronproppar!

Hej! Snart ska jag väl sova antar jag, så jag blir pigg imorgon. Börjar halv elva men slutar tjugo i fem. Så det var alltså inte så underbart som det lät i början.
En ny vecka, nya jobbiga grejer att jobba igenom, nya tråkiga studiegruppsmöten och ja... Skolveckan börjar om på nytt.


Brorsan har svårt att somna. Väggarna mellan alla lägenheter är så pass tunna att han hör grannen snarka. Och därför kan inte han sova. Men jag tipsade om öronproppar, och han kommer väl somna rätt snart. Öronproppar är en fiffig uppfinning. Stoppar man in dem i öronen hör man ingenting. Det är bättre än metoden man använde som liten då man inte ville höra föräldrarna läxa upp en, då man stoppade fingrarna i öronen. Det stängde tyvärr inte ut så mycket ljud som man önskade, därför kan man ta till smartare alternativ.




En snyggare variant än de vanliga gula man brukar ha. De som brukar se så äckliga ut efter ett tag.


Dags att sova alltså. Vi hörs imorgon antar jag. Puss och godnatt. ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: