2009-09-26
 19:23:02

Lördagskväll

Hej, kom hem för en liten stund sen, satt hos Emilie och pratade, hon frågade om klädråd till kvällen och en hel del annat. Fia och hennes kompis kom hem sen och det var då jag insåg att jag kanske borde dra hem för att äta middag. Snart ska vi äta och sen blir det en roligare kväll med godis och grejer.


Det låter förvånande att jag sitter och dricker läsk och sånt på en helgkväll, kanske. Men jag är inte festtypen. Jag är inte som de flesta tonåringar och drar ut varje lördagkväll och super. Vilket kanske ändå är bra så man slipper fastna i alkoholberoende senare i livet. För ju yngre man är när man börjar, desto större risk är det att man faller dit senare.


Ska dra och äta snart, men vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: