2009-09-08
 09:11:57

En vecka kvar!

God morgon. Sitter i skolan och finslipar träningsprogrammet. Jag är nästan klar, vet bara inte vad det är jag saknar, lite bilder kanske.
Idag slutar jag som sagt strax före halv tolv, gillar våra tisdagar, hehe. Vet dock inte vad jag ska hitta på under den tiden. Det är ju inte många som är hemma då, så man får väl sitta hemma och ruttna. Kul.


Jaha, så idag är det en vecka kvar. Till vad kan ni faktiskt lista ut, hehe. (ledtråd: bloggadressen) Kan bara säga att jag längtar något enormt. Känns som om det var ett år sen sist. Haha. Vad tråkig jag är.

Visstja. Har ni sett nya symbolen på TV3? Hemsk! Pappa säger att det ser ut som Ryssland. Och det gör det faktiskt. Det ser ut som en rysk tv-kanal under Andra världskriget. Kan inte lägga upp bilder här i skolan. Men jag kan visa en bild på hur det ser ut sen, om ni inte hinner kolla upp det själva. Men det är lite småläskigt faktiskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: