2009-09-23
 21:28:34

Dubbelliv

Jag känner mig smutsig. Otrogen. Men ändå... det är bara tillfälligt.
Ja, bloggar på både Finest och Blogg.se för tillfället men det har ju bara gått någon dag. Kanske gör en för stor sak av hela grejen, men jag försöker att hålla den här bloggen uppdaterad för er som inte riktigt hittat till min Finest-blogg. Satt precis och läste igenom lite bloggar som jag gör dagligen... hamnade på något sätt på William Rahlenfeldts blogg och... det finns ett inlägg som skulle påminna så mycket om ett inlägg i min blogg!




Med det menar jag att om jag skulle skriva "frågestund" skulle jag ha ungefär lika "många" kommentarer. Men är inte han åtminstone ganska mycket mer känd? Och jag menar, folk läser ju hans blogg. Men... jaha?


Hörs imorgon, godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: