2009-09-27
 18:24:32

Otur

Hej! Kom hem nyss, mina fötter är helt slutkörda. Det har inte varit min dag idag, mest med tanke på den kommunala resan. Missade första bussen till Högdalen, så jag gick. Tio minuter senare var jag i Högdalen och väntade på tunnelbanan. Åkte till T-centralen och mötte Sandra då vi gick till Waynes, satt där utanför och pratade i det blåsiga vädret. Det var fullt inomhus, därför fick vi inte plats där. Tog en rolig bild på en duva som inte kunde låta bli att käka från en kvarlämnad sallad...






Fåglar är ett par jävlar jag inte gillar när de flyger i närheten av en. Det sker ju en hel del avföringsincidenter på grund av dem, så man aktar sig rätt mycket när de flyger över en. Fy fan för fåglar.


I alla fall. Vi gick in ett litet tag på Gina Tricot och Sandra köpte en kofta, sen gick vi in på Kicks där jag köpte bomullspads. Efter det var det bara att åka hem, så vi sa hejdå och skildes åt.
När jag sen stod i rulltrappan i Högdalen kom jag på att jag kanske borde gå lite fortare kanske. Så det gjorde jag, och när jag kom upp såg jag bussen rulla iväg. Så det var bara att gå igen.


Sen blev man kissnödig på vägen också. Tror ni att det var kul? Nej det var det inte.
Dags att äta nu, hoppas att det inte händer något då också...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: