2009-09-24
 20:41:17

Seg dag... fredag imorgon!

Hej! Förlåt för kass uppdatering idag, men som jag sa tidigare så var jag i Farsta med Jesper. Vi hittade dock ingenting intressant så vi åkte hem lagom till middagen. Det var ju så att jag skulle kolla på matchen, men kände inte för att gå själv. Bland annat hade jag behövt köpa en bussremsa (mitt busskort gäller inte efter 19.00 och gäller endast under vardagar, dvs. terminskort utan plus) och ja... hade behövt gå själv också. Dessutom är det svinkallt ute. Förlåt grabbar. Hoppas det gick bra ändå!


Skoldagen gick riktigt segt efter lunch, vi såg klart "Lady in the water", snackade blaj om den och sen såg vi en film angående jorden, dess uppbyggnad, mm.. Sist men inte minst (tyvärr) hade vi studiegruppsmöte vilket gick rätt segt det med. Rikard börjar tydligen också inse att vi inte får ut någonting på dessa möten, så han försökte med lite andra metoder idag som funkade något bättre. Hoppas att det håller.


Jag skriver snart igen, ska fixa mig och så nu. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: