2009-09-24
 22:34:53

Äntligen en bild (?)

God kväll! Glömde berätta att jag faktiskt visst köpte något i Farsta, två ansiktsmasker och en hudkräm från Dove.




Det hela gick på 93 kronor, låter kanske mycket men det var nog inte så farligt ändå. Insåg att jag faktiskt behöver ta hand lite om mig själv och min hud. Nästa steg blir håret. Tänkte faktiskt köpa lite hårinpackning idag men det gick på minst 70 :-, så jag hade ingen vidare lust att behöva betala på kortet när jag ändå hade en hundring i plånboken. Vilken lätt gick åt till det jag kunde köpa idag, hehe.


Fick hem CSN-kortet idag; studentkortet med rabatter och annat kul. Så jag registrerade det nyss och kan numera få hem lite roliga saker, eller få rabatt på annat via nätet eller ute i butiker. Låter spännande!


Nu tänkte jag vara duktig och sova. Har spanska imorgon på morgonen, måste sen skynda mig till Rikards lektion som jag kommer vara minst tjugo minuter sen till (ja, det blir ju så varje fredag nu framöver... så jävla idiotiskt men det är ju tydligen okej för Rikard att vi fyra kommer sent... Okej, slut på parentes nu). Nåja. Livet är hårt, sa bonden. Grymt, sa grisen (gammal!)


Avslutar med en dagens lärdom;
- "Man kan verkligen inte lära gamla hundar att sitta. I så fall finns det väldigt få fall då det faktiskt lyckas." Godnatt på er! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: