2009-09-20
 20:13:27

20/9-2009

Hej! Har ni haft en bra dag?
Min var helt okej, förutom fotbollen då. Först förlorade BP mot Djurgården med hela 4-1. Dock två skitmål från Djurgårdens sida. Och sen förlorade Hammarby mot Göteborg. Nej, det här går inte.


Läst lite bloggar precis och bara surfar runt på nätet. Har ingenting att göra... ska hoppa in i duschen strax och sova sen. Eller ja, det får vi se. Ska läsa lite och försöka skriva i boken. Det går väldigt segt med den, fantasin ligger som på is just nu. Men jag hoppas att detta bara är tillfälligt.


Imorgon är jag ledig och det vore skönt om någon annan också var hemma. Troligtvis är det inte så. Vilket är synd, då får man sitta hemma själv hela dagen. Lika bra att gå i skolan då nästan, haha!
Vilket tydligen är något jag får göra sen vid halv fyra till tjugo i fem, eftersom Estetiska inte har studiedag så måste vi gå på spanskan vid den tiden. Jag blir galen. Detta är något som förstör en ledig dag!


Nej, jag hör av mig snart igen. Ha en fortsatt bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: