2009-09-19
 23:17:00

Hiss och diss och... piss

Hej. Anledningen till att jag bloggat dåligt idag är för att jag har ännu en bloggtorka. Det är något jag hatar när man försöker att driva en blogg. Att man inte kan skriva om någonting vettigt.


Men nu kom jag faktiskt på en sak att blogga om.


Dagens...


DISS


Bloggbråk.

Ja, är det någonting jag riktigt tröttnat på så är det alla patetiska jävla bloggbråk. Vissa av dem verkar inte ens äkta, utan mer som ett pr-trick. Ett knep för att få fler läsare. Men om man ska bråka kan man lika gärna ta det mellan fyra ögon, eller så många par ögon som det faktiskt berör. Vi andra som läser bloggarna behöver inte veta. Eller ja, det finns ju folk som älskar när andra bråkar. Sånt tycker jag bara är sjukt! Det är som att leva på skvaller. Vilket nästan bara är ännu mer tragiskt.


Men som sagt. Bloggbråk - tummen ner.


HISS


Katrin Zytomierska.


Garva på. Gör det. Jag gillar bruden. Hon har en skön stil, hon är skadeglad, elak och förjävlig. Men det är humor. Hon driver.
Och säg fan inte att hennes efternamn inte går att uttala. NÅGON bloggerska (förstorade läppar, vitblont hår och löshår, you know who) påstår detta och försöker starta upp något bloggbråk mellan sig själv och Katrin. Men Katrin verkar nog inte bry sig. Hon sitter bakom datorskärmen och garvar istället. Som oss andra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: