2009-09-25
 13:06:59

"Det var ett jävla liv..." - Linus

Hej hopp... sitter i skolan. Tänkte mobilblogga förut men det är ju så jävla dyrt. Jag har liksom inte lust att slösa.
Det känns som att alla mina vänner redan har slutat. Eller så är de lediga. Emilie har slutat, Lisa är ledig, min brorsa slutar väl typ snart... själv sitter man kvar här till 14.20! Helt otroligt.


Finest.se om sex dagar. Jag SKA hinna skriva mitt tusende inlägg, men jag vill inte uppdatera för ofta. Jag har ungefär trettio inlägg kvar... haha lycka till. Det blir en hel del musikinlägg framöver kan jag tänka mig. Sista tiden innan jag drar.
Det låter som att jag ska flytta. Jo det ska jag väl. Men inte... flytta. Ni fattar.


Dö. FarmVille funkar inte i skolan. Måste de blockera allt roligt i skolan? Tur som fan att man kan ha Spotify i alla fall. Facebook fungerar halvdant och det är skit.
Har ni förresten lagt märke till att de stavat fel på de nya Dove-produkterna? Det heter ju inte "minimising", det heter "minimizing". Z, maaan. Don't forget the Z.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: