2009-09-17
 23:15:33

Det här gör mig galen

Okej. Sover inte. Måste skärpa mig. Men jag blev arg över en sak på schemat.
Det står nämligen att vi börjar halv tio med arbetspass, vi har Rikard och vi ska vara i sal 9, på Edicon.
Men "egentligen" (?!) ska vi ha spanska som börjar halv nio och slutar tio i tio. Vad fan?! Vi ska ju ha spanska? Hur ska vi hinna med spanska och sen till Rikards lektion som börjar tjugo minuter innan vi har slutat spanskan?
Jag börjar bli riktigt trött på det här, alltså. Vi har ju spikade tider för spanskan. Så frågan är om man ska gå på spanskan och riskera skolk på Rikards lektion i tjugo minuter. Eller komma i tid till hans lektion och då löpa risk för skolk under hela spanskan.


Förbannat att dessa två skolor inte kan lära sig att KOMMUNICERA och SAMARBETA. Vackra ord, det där.
Nej, ska försöka sova. Får se vilken av lektionerna jag ska gå på... Natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: